Dance Connects zoekt Office Manager (M/V/X)
Betaalde functie / 24 uur per week
Periode / vanaf januari 2025
Sluitingsdatum / 3 november 2024
Dance Connects gelooft in een verbonden samenleving en betrokken gemeenschappen, waarin iedereen, ongeacht leeftijd of vitaliteit, volwaardig mee kan doen. Daarom versterken we lichaam, geest en sociaal netwerk van ouderen door middel van dans. Vitaal of kwetsbaar, met of zonder migratieachtergrond, met meer of minder financiële middelen, in een danscentrum, buurthuis, moskee of verpleeghuis, we dansen overal in en rond Amsterdam met iedereen van 50 tot 100+.
We geven op zo’n 60 locaties diverse soorten hedendaagse danslessen aan wekelijks 800 mensen uit de regio. Daarnaast organiseren we uitstapjes naar het theater, clubavonden en andere dansevenementen. Met onze unieke methode verbinden we mensen van 50 jaar en ouder met elkaar en hun omgeving. De komende jaren staan in het teken van verdere groei, uitbreiding van ons werkgebied en verduurzaming van onze organisatie.
Vacature Office Manager
Dance Connects zoekt Office Manager (M/V/X). We zijn op zoek naar een klantvriendelijke en oplossingsgerichte Office Manager. Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor de klantenservice en de deelnemersadministratie. Je voorziet alle deelnemers en potentiële deelnemers van de juiste informatie en lost waar nodig problemen voor ze op. Je bent op de hoogte van alle lopende zaken, houdt en behoudt het overzicht en zorgt ervoor dat alles zowel voor als achter de schermen tot in de puntjes geregeld is. Je bent verantwoordelijk voor de aanwezige kantoorfaciliteiten en draagt bij aan nette en prettige werkomgeving, zodat iedereen efficiënt en met plezier kan werken.
Jouw werkzaamheden:
- Beheren van e-mail en telefoon tijdens kantooruren.
- Informeren van deelnemers over activiteiten en ondersteunen bij (online) reserveringen.
- Informeren van externe stakeholders en indien nodig ondersteuning geven bij de probleemoplossing.
- Afhandelen van praktische vragen en problemen van deelnemers en samenwerkingspartners.
- Onderhouden van deelnemersadministratie, inclusief aan- en afmeldingen en betalingen.
- Verzorgen van financiële administratie voor deelnemersbijdragen.
- Reorganiseren en bijhouden van contact- en mailinglijsten.
- Beheer van kantoorfaciliteiten en inkoop van kantoorbenodigdheden.
Jouw profiel:
- Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
- Je hebt feeling met diverse doelgroepen, je kunt je goed inleven en je weet de juiste snaar te raken als het gaat om tone-of-voice, uitstraling en het betrekken van diverse mensen;
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
- Jij hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent klantvriendelijk, behulpzaam en geduldig;
- Je bent stressbestendig en kunt snel schakelen;
- Je werkt nauwkeurig en kan het overzicht bewaren;
- Je in staat om ad hoc te handelen en oplossingsgericht te denken;
Wat bieden wij jou?
We bieden je een inspirerende baan bij een ambitieuze cultureel-sociale onderneming, waarmee je bijdraagt aan de sociale cohesie, gezondheid en participatie van vele 50+’ers en aan de diversiteit van het dansaanbod in de Metropoolregio Amsterdam. Je werkt zelfstandig, maar in samenwerking met een groep gedreven professionals in een informele sfeer.
We bieden je een jaarcontract van 24 uur per week in loondienstverband vanaf januari 2025 met een salarisindicatie volgens CAO Kunsteducatie schaal 5 (€ 2.363 – € 3.069 bruto fulltime). Als de samenwerking naar wens verloopt gaan we samen verder en is er uitzicht op een vast contract. Daarnaast ontvang je reiskostenvergoeding, ‘bring your own device’ vergoeding en heb je de mogelijkheid om deel te nemen aan onze pensioenregeling. Je maakt als medewerker bij Dance Connects deel uit van onze community en kunt kosteloos meedoen met onze events en culturele uitstapjes.
Hoe solliciteer je?
Je kunt jouw motivatie en CV t/m 3 november 2024 sturen naar creatief@danceconnects.nl o.v.v. Vacature Office Manager. Je hoort uiterlijk dinsdag 5 november of je wordt uitgenodigd voor een eerste online kennismakingsgesprek. Wij streven ernaar een diverse en inclusieve organisatie te zijn. We kijken dan ook uit naar sollicitaties van mensen die de diversiteit in de organisatie aanvullen op allerlei gebieden.
Hoe ziet het vervolgproces eruit?
De eerste online kennismakingsgesprekken vinden plaats op vrijdag 8 november tussen 09.00 en 17.00 uur. Vervolggesprekken vinden plaats op woensdag 20 november tussen 14.00 en 17.00 uur en vrijdag 22 november tussen 09.00 en 17.00 uur in Amsterdam. Als je wordt uitgenodigd voor een vervolggesprek, is het maken van een opdracht onderdeel van de sollicitatieprocedure. Je ontvangt in dat geval op 11 november een uitnodiging en opdracht.
Meer informatie en contact
Meer informatie over Dance Connects vind je op danceconnects.nl. Voor vragen neem je contact op met Floortje Rous, directeur-bestuurder van Dance Connects, via creatief@danceconnects.nl of 06-19164926.