Dance Connects zoekt Medewerker Planning & Administratie (m/v/x)
Betaalde functie / 32 uur per week
Periode / vanaf januari 2025
Sluitingsdatum / 3 november 2024
Dance Connects gelooft in een verbonden samenleving en betrokken gemeenschappen, waarin iedereen, ongeacht leeftijd of vitaliteit, volwaardig mee kan doen. Daarom versterken we lichaam, geest en sociaal netwerk van ouderen door middel van dans. Vitaal of kwetsbaar, met of zonder migratieachtergrond, met meer of minder financiële middelen, in een danscentrum, buurthuis, moskee of verpleeghuis, we dansen overal in en rond Amsterdam met iedereen van 50 tot 100+.
We geven op zo’n 60 locaties diverse soorten hedendaagse danslessen aan wekelijks 800 mensen uit de regio. Daarnaast organiseren we uitstapjes naar het theater, clubavonden en andere dansevenementen. Met onze unieke methode verbinden we mensen van 50 jaar en ouder met elkaar en hun omgeving. De komende jaren staan in het teken van verdere groei, uitbreiding van ons werkgebied en verduurzaming van onze organisatie.
Vacature Medewerker Planning & Administratie
We zijn op zoek naar een communicatieve en nauwkeurige Medewerker Planning & Administratie. Als Medewerker Planning & Administratie ben je verantwoordelijk voor het inplannen van docenten en vrijwilligers bij alle activiteiten van Dance Connects. Je weet precies waar, wanneer en met wie er een activiteit plaatsvindt en zorgt ervoor dat de roosters van uitvoerders worden gemaakt met oog voor kwaliteit en praktische uitvoerbaarheid. Je registreert activiteiten, controleert of deelnemersadministratie op orde is en stelt rapportages op. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van alle voorkomende financiële administratieve werkzaamheden.
Jouw werkzaamheden:
Planning & Communicatie
- Inroosteren en informeren van docenten en vrijwilligers;
- Aanspreekpunt voor docenten, locaties en community builders omtrent de planning van lessen en andere activiteiten;
- Je lost zo nodig knelpunten en conflicten in de planning op, zoals het organiseren van vervangers bij ziek- of afmelding;
- Informeren van alle betrokkenen bij wijzigingen.
Registratie & Controle
- Registeren van lessen en activiteiten in de systemen;
- Opstellen van diverse rapportages, waaronder maandelijkse deelnemersrapportages en financiële overzichten;
- Controleren van deelnemersregistratie.
Financiële administratie
- Verwerken van de inkoop- en verkoopfacturen;
- Verwerken van de declaraties;
- Opstellen overeenkomsten, offertes, intentieverklaringen en facturen;
Jouw profiel:
- HBO werk- & denkniveau en minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
- Je werkt nauwkeurig, bent analytisch en organisatorisch sterk;
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
- Jij hebt een zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je houdt ervan om overzicht te creëren en kunt dit behouden;
- Je bent in staat om ad hoc te handelen en oplossingsgericht te denken;
- Je hebt kennis van Microsoft Excel en Exact online.
Wat bieden wij jou?
We bieden je een inspirerende baan bij een ambitieuze cultureel-sociale onderneming, waarmee je bijdraagt aan de sociale cohesie, gezondheid en participatie van vele 50+’ers en aan de diversiteit van het dansaanbod in de Metropoolregio Amsterdam. Je werkt zelfstandig, maar in samenwerking met een groep gedreven professionals in een informele sfeer.
We bieden je een jaarcontract van 32 uur per week in loondienstverband vanaf januari 2025 met een salarisindicatie volgens CAO Kunsteducatie schaal 7 (€ 2.657 – € 3.806 bruto fulltime). Als de samenwerking naar wens verloopt gaan we samen verder en is er uitzicht op een vast contract. Daarnaast ontvang je reiskostenvergoeding, ‘bring your own device’ vergoeding en heb je de mogelijkheid om deel te nemen aan onze pensioenregeling. Je maakt als medewerker bij Dance Connects deel uit van onze community en kunt kosteloos meedoen met onze events en culturele uitstapjes.
Hoe solliciteer je?
Je kunt jouw motivatie en CV t/m 3 november 2024 sturen naar creatief@danceconnects.nl o.v.v. Vacature Medewerker Planning & Administratie. Je hoort uiterlijk dinsdag 5 november of je wordt uitgenodigd voor een eerste online kennismakingsgesprek. Wij streven ernaar een diverse en inclusieve organisatie te zijn. We kijken dan ook uit naar sollicitaties van mensen die de diversiteit in de organisatie aanvullen op allerlei gebieden.
Hoe ziet het vervolgproces eruit?
De eerste online kennismakingsgesprekken vinden plaats op vrijdag 8 november tussen 09.00 en 17.00 uur. Vervolggesprekken vinden plaats op woensdag 20 november tussen 14.00 en 17.00 uur en vrijdag 22 november tussen 09.00 en 17.00 uur in Amsterdam. Als je wordt uitgenodigd voor een vervolggesprek, is het maken van een opdracht onderdeel van de sollicitatieprocedure. Je ontvangt in dat geval op 11 november een uitnodiging en opdracht.
Meer informatie en contact
Meer informatie over Dance Connects vind je op danceconnects.nl. Voor vragen neem je contact op met Floortje Rous, directeur-bestuurder van Dance Connects, via creatief@danceconnects.nl of 06-19164926.